PODPORA

Niečo nefunguje?

Napíš nám

Vážený zákazník. Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka sú u nás na prvom mieste. V prípade problému s našimi službami sme pre Vás zriadili hotline linku, ktorú máte k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

 

V pracovnom čase môžete kontaktovať našich technikov, prípadne vyplniť formulár nižšie alebo sa informujte o službe vzdialená podpora prostredníctvom programu Teamviewer.

 

Problémy riešime väčšinou okamžite, alebo po dohode so zákazníkom, preto je potrebné problém nahlásiť čo najskôr.

Ak nastane problém na našej strane, alebo je potrebná nevyhnutná údržba vysielača, dostanete info o probléme a odhadovanom čase napravy cez sms na číslo, ktoré ste zadali v objednávke.

Novinky

 

Nočný výpadok služieb 25.1.2015

 

Ospravedlňujeme sa za nočný výpadok služieb spôsobený dlhším prerušením dodávky elektrickej energie. Vzhľadom k počasiu nieje možné dostať sa k vysielaču s napájať ho centrálou.

 

Dôležité! Zmena verejných ip!

 

Vážený klient, vzhľadom k neustálemu rastu dopytu po verejných ip a smerovaniu portov, sme boli nútený získať nový rozsah IP adries a do konca októbra odovzdať staré verejné IP. Nové IP sú registrované v RIPE priamo na našu spoločnosť Exprestech s.r.o. a nemali by sa už v blízkej budúcnosti meniť. V prídape ak ste využívali smerovania portov, alebo vlastnú statickú ip, bude treba vykonať zmeny konfigurácie na Vašich zariadeniach. Smerovanie portov vzhľadom ku konsolidácii NAT a modernizácii siete už nebude možné, bude potrebné predplatiť si vlastnú verejnú ip a riešiť smerovanie individuálne. Vopred sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti, ale dúfame, že všetky zmeny budú viesť k skvalitňovaniu, zlepšovaniu a zrýchľovaniu našich internetových služieb.